Trött och Maxi

Sitter bara och gäspar. Hade varit skönt att bara somna in men måste vara vaken en timme till så jag kan sova hela natten lång. Somnade till bolibompa igår och då vaknade jag kvart i fyra i morse. En hel halv timme innan jag verkligen skulle upp. Sånt gillar jag inte!! :)
Nu är jag iaf ledig i nästan fem dagar..whhee. Var sjuk i fem och sen jobbade jag tre och nu ledig fem. För jävla jobbigt man har de. Ingen fara att man sliter ut sig iaf. Har inte planerat något att göra nu på ledigheten så får bli lite spontan grejor. Hade velat se när barnen åker skridskor. Missade ju det nu när jag var sjuk. Fick ligga hemma på soffan och tycka sååå synd om mig själv när Danne åkte iväg med barnen till ishallen. Så kanske skulle ta en sväng dit. Jaja får se som sagt SPONTANITET.

Var på maxi och handlade lite innan middagen. Eller lite är väl... skulle vara lite. Hade en liten lista med fem grejor. Barnen sprang rätt in till minihuset. *Lyckliga föräldrar* ;) Felet blir dock att utan barn blir de lätt att man går och "mys" handlar. Det vill säga att man går där i lugn och ro och tittar och får upp suget på både den ena maträtten och den andra. Med barn tar man det man skulle ha och sen snabbt ut ur affären igen :) Den här lilla..hmm..."mys" handlingen slutade med full vagn. Två lite griniga barn som tyckte vi hade handlat för snabbt. Herregud vi hade ju varit borta i en timme minst. Två lyckliga föräldrar som fyllt förråden och inte behöver tänka på handling på minst en vecka. Ibland löser sig allt så bra :)


Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

Du känner inte för en spontan tripp till Malmö??? : )

2010-03-19 @ 21:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0