Ledigheten över

Ja bara en och en halv timme kvar sen är det på det igen i sju härliga dagar. Kvälls pass så man slipper ju iaf tidiga mornar.

Ledigheten blev väl inte riktigt som jag tänkt mig. Typ inget spontat alls. William var väldigt hostig en dag så bestämde oss för att stanna inne med honom. Så där försvann den dagen. Men fick iaf putsat alla fönsterna :) Gud vad de var tråkigt. Blir nog att de dröjer ett år tills de görs nästa gång ;)
Dom andra dagarna bara försvann i nån dvala. Lite cykling och lite lekplats lekande. Men inget extra. Men behöver man de där lilla extra bara för man är ledig?? Nja ibland eller så är de bara så att man känner sig halv tvingad att man ska ha gjort något när man varit ledig. Men men, en sak är säker iaf. Jag lämnar ledigheten bakom mig med en utsövd och frisk kropp :) De e inte illa de.
Mina prickar håller oxå på att försvinna. Dagen innan jag slutade med penicillinen så flamade jag upp. Hela ansiktet fylldes med prickar/finnar, vet inte vilket av det de var. Sen massa röda pricka på hals, armar och ben. Antagligen en reaktion på att jag inte tålde medicinen helt men varför komma när jag ätit den i 9dagar... men snart ser jag "normal" ut igen.

Skatte beskedet gav ingen lycka detta året men inte deppa ihop då jag låg på plus iaf. Dock bara 133kr...haha!!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0