Fotografering

Lämnade barnen åtta på dagis idag för de var dax för fotografering. Vi små övade lite innan vi gick ;) Tog några foto i hallen.. William han la på sitt foto smile medans Wilda inte riktigt viste vad hon skulle göra. Får hoppas de går bra på dagis iaf.

Bara massa jobb just nu. Massa som ska kunnas till på torsdag. Jag ligger ganska långt efter. Men idag ska vi sätta oss ner och gå igenom. Kan ju inte lära mig mer än de finns tid till.. De känns iaf jätte skoj. Tycker ju om när de händer lite nytt!! Lön och schema ska komma idag så håller tummarna för att de blir bra :)

Bomben har slagit ner här hemma.. Vet inte om de varit så att alla fyra bara tagit av sig kläderna i vardagsrummet två dagar i rad och bara låtit kläderna ligga på golvet. De är väl de jag får ta tag i nu. Dammsuga måste jag oxå göra. Behöver köpa ny dammsugare...Inte den världen jag är så insatt i. Hur ska jag kunna veta vilken som är bra. Måste ju suga bra...haha

GREY´S ANATOMY BÖRJAR IGEN IMORGON :))))

Kommentarer
Postat av: Göran & Wilma : )

Dålig uppdatering!!!!!

2009-10-11 @ 16:42:40
Postat av: Alice!!!!

Nu jävlar vill vi (jag och mammsen och Wilma) ha UPPDATERING!!!!!!!!!

2009-10-28 @ 20:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0