Jobbar och sover!

Ja de är de jag sysslar med denna veckan ungefär. Går upp kvart över fyra och har gjort sen i söndags. Sen cyklar jag till jobbet halv fem. Sen är man där till två typ. Hem och umgås med familjen. När barnen somnat så tror jag varje kväll att jag ska titta på tv...men haha när klockan slår halv åtta sover jag som en gris i soffan. Men skönt är iaf att jag får sova ordentligt varje natt. Det är så pass tidiga morgonar som tar knäcken på mig bara.

Imorgon ska jag och stora hjärtat iväg på någon överraskning som vi får av mamma och Urban. Ska bli riktigt skoj och se vad de är. Och att göra nått med Danne. Har fått luskat ut att de är till Halmstad vi ska iaf sen vet vi inte mer :)

Ska på 30års fest i december. Då ska man klä ut sig till en filmkaraktär. Jag ska vara Fiona i Shrek..haha Så någon dag ska jag ut och leta upp en klänning jag kan ha. Sen klura ut den gröna färgen. Känns som vanlig vattenfärg blir för ljust. Får fråga på butrix om dom har något förslag kanske. Eller kanske ska googla de. De gör jag och de gör jag nu...

Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

Hihi, du kommer bli såååååå fin. Du måste ta många bilder!!!!!

2009-11-20 @ 18:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0