Dax igen!!

Gud vad de segar sig med bloggen. Tänker några gånger i veckan att jag ska skriva men orken finns inte där... Varit mycket med allt. Men ändå inte mer än vanligt. Men ibland är de ju så att tiden och orken räcker till allt.

Börja med nya jobbet. Eller ja nytt är de ju inte men kontors biten är ny. Nu när man uppgraderat sig till försteman ;) Tycker de är hur skoj som hellst. Tyvärr så är de så att folket på golvet inte är i närheten av så skojiga som gammla gänget. Riktigt jävla borring folk. Men där e tre -fyra ljus punkter som får att de blir lite lättare att ta sig igen sina timmar. Fast jag gillar ju mitt jobb. Får hoppas resten av folket mjuknar med tiden. Ibland när de är nått så får jag fortfarande tanken att jag måste ut och ringa Flinisen. Men lika snabbt jag tänkt de så kommer jag på mig själv att hon är ju borta i stor landet. Saknar henne att dela allt med!!

Hemma plan så är de som vanligt. Har två durasell batterier hemma som bara går och går. Det är så fridfullt att se dom sova..haha. William har fyller fyra på lördag. Då ska vi vända hans bilbarnstol. Han kommer gilla de ;) Tror oxå lilla Wildis kommer bli svartis. Men men de får hon ta lilla loppan. Hon börjar bli "stor tjej" som hon själv säger. Har börjat gå på toa här hemma. Inte alltid med lite de och då. Dom frågade henne på dagis om hon ville gå där oxå men då sa hon. Gör jag bara hemma :) Sötnosen!!

Dagarnas stora samtalsämne är ju denna spruta. Dag in och dag ut är ska du ta spruta? NÄÄÄ jag ska inte ta någon spruta. Folk får göra precis som dom vill. Gäller att bara gå på vad magkänslan säger. Inte lyssna på någon annan. Min magkänsla vela innan men nu skriker den bara nä. Jag vill inte spruta in nått i mina barn eller i mig själv som inte är prövat tillräkligt. Eller som nått annat land stoppar på barn tex. Någon skrev  tänk om det kan sätta sig på framtida barn ( ja några såna ska ju inte jag ha) tex nervsjukdomar och så. Hur kan man ta fram ett vaccin på så kort tid medans alla andra vaccin prövas i år och dar innan de släpps. Nä usch ingen spruta på mig.

Nu ska jag nog ta tag i något vettigt. Vad de nu skulle vara de är en bra fråga...Jobbet kallar ju snart.


Kommentarer
Postat av: Adde

Håller med dej. Ska inte heller ta sprutan. Jag vill ju ha framtida barn, så tänker inte stoppa in något så oprövat i min kropp!

2009-11-13 @ 08:09:55
Postat av: AnnaPanna

Jag har tagit. Hade inte kunnat förlåta mig själv om det skulle hända nått. Får försöka lita på läkarna även om det inte är lätt alltid... Hade jag inte varit gravid hade jag däremot nog inte tagit den...

2009-11-15 @ 20:09:52
Postat av: Sanna

Försteman!! Inte dåligt tjejen!

du får komma tillbaka till det stora lagret så kan du få bossa över mig och dom andra istället, är antagligen mycket roligare för dig =D

2009-11-24 @ 20:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0