Så lite

Att så lite kan få en att känna sig så lycklig. För andra utan barn är de kanske inget speciellt men för oss andra är de guld värt.
Träffades och grillade igår men några vänner. Sköt luftgevär och kastade hästsko. Jag bara njöt när jag krossade killarna i lunftgevär :)
De som får en att känna mig så lycklig är att allt var så lätt. Vi hade trevligt och barnen lika så. De är ju inte så lätt att umgås med vänner när man har barn. Dom kräver gärna ganska mycket uppmärksamhet. Måste hela tiden kolla vad dom sysslar med. Men igår så lekte alla med dom och vi var ute så inget dom kunde "pilla" på. Dom fick vara med och kasta hästsko och tyckte de var såå skoj. Så när man kan vara med vänner och ha barnen med så är allt bara så perfekt.


Förra veckan var vi på tosselilla. Whheee vilken hel dag vi hade. Perfekt väder och perfekta barn :) Var lite si och så med inställningen i början när jag såg hur mycket bilar som rullade in efter oss. Vi var ju först in ;) Men väl där inne så var de inga problem. De är ju så pass stort så att de känndes inte som mycket folk. Barnen fick åkt massa karuseller. William älskar de med Wilda är inte så jätte förtjust i de. +Åka de lilla tåget med mamma gick bra..haha. Kollade in djuren och gjorde tarzan banan. Först fick barnen göra den lilla och sen fick dom titta på när jag och Danne svängde oss igenom den stora. Danne vann dock för han trillade bara ner två gånger mot mina tre. Sen fick de bli lite mer karuseller innan de var dax för bad.
Dom stängde klockan sex med vi var inte ute förrän tjugo över. Så efter åtta timmar där inne var vi rätt sluta. Körde ner till ystan och ställde oss nere vid stranden och fixade tacos till middag. Hade ju husbilen så inga problem. Barnen fick sen kolla lite film innan dom sommnade. Jag oxå ;) På morgonen gick vi ner och gungade lite vid stranden innan vi körde mot trelleborg igen.

Nu har jag snart jobbat mina sju dagar i sträck. Bara imorgon oxå :)  Sju dagar morgon har varit tufft. Är inte så förtjust att gå upp fyra på morgonen. Fast dom senaste dagarna har de blivit klockan sex för börjat senare enligt schema. Men som sagt sista morgonen imorgon. Sen på kvällen ska jag och barnen gå och kolla på en astrid lindgrens show. Får hoppas dom gillar de.


Kommentarer
Postat av: anna

Åhhh mysdag på Tosselilla lät inte helt fel!!! : )

2009-07-29 @ 21:03:06
URL: http://annasmysochpys.blogg.se/
Postat av: AnnaPanna : )

Nu tycker jag allt det var längesen du skrev här!!!! Lite uppdatering tack!!!

2009-08-14 @ 08:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0